Server vznikl s podporou
  Grantové agentury ČR.

  
MatLab server   Katedra telekomunikační techniky
FEL ČVUT v Praze
Technická 2
160 27 Praha 6
Napište nám
Dnešní datum: 06. 12. 2024  Hlavní stránka | Seznam rubrik | Ke stažení | Odkazy  


Informace
10.01.2008:
O Matlab serveru
Podrobnější informace o řešení a používání Matlab serveru jsou uvedeny zde.

01.04.2005:
Další články
Další informace naleznete na Access serveru.

Copyright

* Analytický model call centra

Vydáno dne 18. 12. 2013

Program umožňuje stanovení minimálního počtu agentů a příchozích kanálů call centra v půlhodinových intervalech tak, aby pravděpodobnost čekání klienta po odbavení nepřekročila požadovanou hodnotu.

Analytický model byl vytvořen ve formě modul pro MS Excel (dynamicky linkovaná knihovna CC_Analytic.dll). Program umožňuje stanovení minimálního počtu agentů a příchozích kanálů call centra v půlhodinových intervalech tak, aby pravděpodobnost čekání klienta po odbavení v IVR nepřekročila požadovanou hodnotu, např. aby zákazník v 80 % nečekal déle než 20 s. Vstupními parametry jsou: předpokládaný profil nabízeného zatížení v čase, průměrné doby hovoru, administrativy a doby obsluhy v IVR , požadovaná pravděpodobnost čekání, požadovaná pravděpodobnost ztráty. Výstupem je pak profil s minimálním počtem agentů a přípojných kanálů v jednotlivých intervalech. Analytický model předpokládá vzájemnou nezávislost jednotlivých úseků a trpělivé zákazníky.
Další informace je možné získat na adrese autora.

Autor:        P. Hampl
Pracoviště: České vysoké učení technické v Praze, FEL

Informační e-mail Vytisknout článek


Server vznikl s podporou Grantové agentury ČR v rámci projektu :

Omezující faktory při širokopásmovém přenosu signálu po metalických párech a vzájemná koexistence s dalšími systémy
(GACR 102/03/0434)


NAVRCHOLU.cz

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS.